Geri git   Tüp Bebek Forum > ANNE ve BABA ADAYLARIMIZ İÇİN > Anne ve Baba Adayları için...

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
  #1  
Alt 3.February 2010, 11:09
petekk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
petekk petekk isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 189
Standart hamileliğinin henüz başında olan arkadaşlar !!!

selam arkadaşlar ...
henüz 6+6 günlük hamileyim.benim gibi henüz hamileliğinin erken dönemlerinde olan arkadaşlara sesleniyorum;
neler yapıyorsunuz?
naasıl besleniyorsunuz?
doktorunuz neler önerdi?
istirahate devam mı yoksa hayata kaldığınız yerden mi devam ediyorsunuz?
yani mesela çalışıpta işe ara verenler var mı?
yeni durumunuzla ilgili aklınıza gelen ne varsa gelin tanışalım,konuşalım...
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 3.February 2010, 11:40
hg24 hg24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 446
Standart

bende 5+2 gunluk hamıleyım ben normal hayatıma devam edıyorum gunde ıkı kez sut ıcıyorum kalp atıslarını duyunca sanırım ne yapmam gerektıgını soylıcek dr
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 3.February 2010, 11:49
petekk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
petekk petekk isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kıdemli Üye
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 189
Standart

hayırlı olsun hg cim.ev demisin yoksa çalışma durumu falan var mı? hangi merkeze gidiyorsun?
ben de geçen perşembe doktora gittim doktor kalp atışı var ama dinletmiycem bebek için yararlı değil dedi.15 gün sonrasına randevu verdi iple çekiyorum ...
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 3.February 2010, 12:40
sayra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
sayra sayra isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Mesajlar: 2,274
Standart

yeni anne adaylarima selammmm

petekcim kalp atisi var ama dinletmiycem bebek icin yararli degil,2 hafta sonra demis doktorun,,cok ilginc
ilk defa böyle birsey duydum kalp atisi varsa dinletilir benim bildigim doktor,,
petek pitpitlari duyunca yaz bize,,minik kelebeklerinizi öpüyorum kizlar
__________________
http://sayraa.blogcu.com/

ALLAH’IM!
BAŞLAYACAĞIM BU YENİ GÜN İÇİN SENDEN HAYIRLAR DİLİYORUM VE BUGÜNÜN İÇİNDEKİ ŞERLERDEN SANA SIĞINIYORUM,GÜNAH İŞLEMEKTEN,BİR KULUNA HAKSIZLIK ETMEKTEN, BİRİSİNDEN ZULÜM GÖRMEKTEN SANA SIĞINIRIM(aminn)
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 3.February 2010, 13:35
fatosseremet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
fatosseremet fatosseremet isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 860
Standart

merhaba taze anne adayları.bizde 7 haftalığız.miğdemdeki fırtınalar dışında bir sorunum yok.maalesef çalışmıyorum zaten.allah çalışan hamilelere kolaylık versin insan evde bile zorlanıyor.canım pek yemek istemiyor.öğlene kadar hiç bir şey yiyemiyorum zaten.hiç bir et ve süt ürününüde tüketemiyorum.çorba gibi meyve gibi şeyler yiyorum.günlük hayata devam.yeterki minnoşlar iyi olsun.
doktorlarda kendinizi illa onu yiyim bunu yiyim diye kasmayın diyor ne yiyebiliyorsanız onu.3 aylık olana kadar annenin rezervleri yetermiş zaten.megadin vitaminde alıyorum içinde yok yok zaten.
kalp atışlarını bazı doktorlar dinletiyor bazısı dinletmiyor.çünkü dinletebilmek için bebeğe belli miktar ısı gönderiyorlarmış.bazısı zararlı olduğu kanısında.dinletmeselerde olur.o minik kum tanesi pıt pıt atsın yeter.
benden bu kadar hepinize sevgiler
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 3.February 2010, 14:49
aysegnc aysegnc isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çal??kan Üye
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Mesajlar: 389
Standart

Merhaba bendende taze anne adayları bugün tam 7haftalık olduk allah nasip ederse insallah. Bende mide bulantısı falan yok iştahsızlık var ve artı kabızlık sorunu yaşıyorum sürekli uyku halindeyim sabahları uyanamıyorum. Ögleden sonra ancak yemek yiyorum ve yemekden sonra genelde çok halsiz düşüyorum birde midem agrıyor gerçi benim mide agrım vardı zaten. Günlük hayata devam derken evde dogru düzgün iş yapmıyorum eşim yaptırmıyor. Süt içmeye çalısıyorum artı birde fındık, badem, ceviz bunlar bebgin zeka gelişimi için önemliymiş artı birde ablam dedi bol bol bugday kaynatıp ye bebegin zekasını geliştiriyormuş.
Biz daha kalp atışını duymadık 8.-9.02. gidicez bakalım insallah duyarızda görürüzde. Bu arada ben çalışmıyorum evdeyim sevgiler
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 3.February 2010, 17:35
hg24 hg24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 446
Standart

Canım mcalısmıyorum ben evdeyım tedavım bahcecıde oldu ..benım sımdı hafıf lekelenmeler dısında bı sıkayetım yok mıgde bulantısı da yok zaten olması ıcın daha erken dedı dr hayırlıs artık su lekeler gecseydı rahatlıcaktım
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 3.February 2010, 18:45
fatosseremet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
fatosseremet fatosseremet isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 860
Standart

belki lekeler çoğul gebeliktendir hg24.doktor geçer yakında dedimi.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 3.February 2010, 18:46
hsen0 hsen0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Mesajlar: 28
hsen0 - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

merhaba taze anne adayları..benimde 11+23 haftalık ...çok şükür bulantı dışında birşikayetim yok..gündelik yemeklere devam ediyorum sadece artı olarak günde 2 bardak süt içiyorum birde meyve ve kuruyemiş çok tüketiyorum..tatlı türlerini hiç canım çekmiyor..hep ekşi ve acı şeyler yemek isityor canım...şimdilik bu kadar...
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 3.February 2010, 18:49
hg24 hg24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 446
Standart

Alıntı:
fatosseremet´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
belki lekeler çoğul gebeliktendir hg24.doktor geçer yakında dedimi.
evet dedı yanı herseye normal dedı lekeler normal dedı.tatlım fatos senın ıkız degılmıydı tkmıydı sende oldumu lekeler
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Gaziantep te olan arkadaşlar burdan devam edelim hayrunnisa Şehirliler Dayanışması 241 9.September 2013 19:15
Bu ara evlenen ve doğum günü olan yok mu arkadaşlar.... sibelt Doğum Günleri ve Özel Günler 0 26.October 2010 10:05
Haziran da Umut ta başlayacak olan arkadaşlar var mı? hayatlayuzlesmek Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 12 13.September 2010 19:37
arkadaşlar bilgisi olan varsa yardım edebılırmı derya55 İkiz anneleri 4 5.April 2010 12:48


Şu Anki Saat: 11:12


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.