#111  
Alt 20.October 2009, 10:57
recah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
recah recah isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 1,238
Standart

kızlar birazdan gidiyorum tahlil vermeye işallah hayırlı so uçlar cıkar ne olur dua edermisiniz
__________________
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3293723&id=168039335856
öLüMdEn Ne KoRkArSıN
KoRkMa EbEdİ VaRsIn
Yunus Emre
Alıntı ile Cevapla
  #112  
Alt 20.October 2009, 11:17
lives82 lives82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 11
Standart

merhaba arkadaşlar yeni formumuz herkese hayırlı olsun, en kısa zamanda güzel haberlerle dolsun...
recah umarım güzel sonuçlarla güzelsin, dualarımız seninle..
bende dün adet oldum yarın tahlil yaptırıcam umarım fsh düşmüştür.
bu ay da ilaç içmeden adet oldum. ilaçsız ikinci ayım ve ikisindede adet oldum umarım böyle devam eder.
bu ay sabahları macunumu yedim. 15 gün soğan kürü yaptım. adetin bittiği günden sonra 5 gün adaçayı yağı ile tampon yaptım ve yine adet oldum çok mutluyum....mutluluğum tahlil sonuçlarımla hüsrana dönmez inşallah...
2 aydır fsh 15 bakalım yarın kaç çıkacak???????
Alıntı ile Cevapla
  #113  
Alt 20.October 2009, 13:01
Honest Honest isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 264
Standart

Recah ve Lives, test sonuçlarında yüzünüz güler inşallah..
Elifim aklına kötü şeyler getirmemeye çalış Recahın dediği gibi kontrole gitmen en doğrusu sanırım...
Umutışığı aslında rahatladım evet az da olsa geliyor çok şükür, senin kaç günün var daha çok mu?
Kiraz senin test sonucu yarın mı, perşembe mi? heyecanla bekliyoruz güzel sonuçlarını...
Alıntı ile Cevapla
  #114  
Alt 20.October 2009, 13:12
Honest Honest isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 264
Standart E.men. sıkıntıları ya da belirtilerinden biri

Arkadaşlar bişi sorucam ama biraz özel Umarım sorun olmaz

İlişki esnasında vajina kuruluğu yaşıyor musunuz, ağrı oluyor mu? Ben eskiden herşey normalken yani 1,5-2 yıl önce hiç böyle sorunlarım yoktu aksine oldukça rahattım ama 1,5 yıl kadar önce bunu yaşamaya başladım, kuruluk yüzünden sanırım herzaman olmasa da bazen canım çok yanıyor..dr.a anlattım, normal bu durum ama ilaç veremem bunun için çünkü spermleri öldürür dedi, tükürük falan da kullanmayın sperm ölmemesi için dedi ama bu şekilde tam bir ilişki yaşamamız iyice zorlaşıyor...Bundan bahsetmek beni çok utandırıyor ama merak ediyorum, yapılabilecek bişey var mı sizce?

Bu tür bir soruya anlayışınız için şimdiden tşk.
Alıntı ile Cevapla
  #115  
Alt 20.October 2009, 13:35
karia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
karia karia isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Super Moderator
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 2,215
Standart

Alıntı:
Honest´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar bişi sorucam ama biraz özel Umarım sorun olmaz

İlişki esnasında vajina kuruluğu yaşıyor musunuz, ağrı oluyor mu? Ben eskiden herşey normalken yani 1,5-2 yıl önce hiç böyle sorunlarım yoktu aksine oldukça rahattım ama 1,5 yıl kadar önce bunu yaşamaya başladım, kuruluk yüzünden sanırım herzaman olmasa da bazen canım çok yanıyor..dr.a anlattım, normal bu durum ama ilaç veremem bunun için çünkü spermleri öldürür dedi, tükürük falan da kullanmayın sperm ölmemesi için dedi ama bu şekilde tam bir ilişki yaşamamız iyice zorlaşıyor...Bundan bahsetmek beni çok utandırıyor ama merak ediyorum, yapılabilecek bişey var mı sizce?

Bu tür bir soruya anlayışınız için şimdiden tşk
bir cok bayanin yasadigi bir sorun bu. size zararli olmayan hatta sadece kuruluk degil yumurtalarda da fayda saglayan tamamen bitkisel bir tablet söyliyim. "" evening primrose oil"" sanirim "cuha cicegi yagi" türkcesi. netten arastirin icinize sinerse kullanin. hem dogal olarak hormonlari dengeleyen hem de vaginal kurulugu gideren cok güzel bir ürün... test edildi gercekten faydali
__________________

-----------
wish = karia ....

Konu karia tarafından (20.October 2009 Saat 18:24 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #116  
Alt 20.October 2009, 13:41
Honest Honest isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Çalışkan Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 264
Standart

çok teşekkürler karia hemen araştırayım.
Alıntı ile Cevapla
  #117  
Alt 20.October 2009, 14:58
bully
Misafir
 
Mesajlar: n/a
Standart

Merhaba arkadaşlar. Foruma yeni üye olmuştum ki, eski forum yeni forum ayrımına gidilmiş Tekrar üye oldum neyse. Eski sayfalara bakarken AMH değeri en az 5 olmalı gibi bişey okudum ama, böyle mi arkadaşlar, bilginiz var mı ? Ben bahsetmiştim benim 3,80 çıktı AMH değerim. FSH da 16 idi en son.. Tüp bebekte 6 yumurta gelişti ama sadece 1 döllendi
Alıntı ile Cevapla
  #118  
Alt 20.October 2009, 16:25
recah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
recah recah isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 1,238
Standart

bully cum ilk önce hoş geldin bizim amh konusunda pek bilgimiz yok ama evet 5 li degerler normal degerlermiş.çünkü burdaki bir arkadasımız yaptırmıstı onun 1 .34 yanlış hatırlamıyorsam öle bişey cıkmıstı doktor acilen tüp bebek çünkü en fazla 6 aya kadar menepoza kesim girersin demiş ama tam aksi bişede oldu bir arkadasımızında 5 .45 li rakamlarda bişey cıkmıstı ve doktor süper bir deger sen daha yıllarca adet olursun ve yumurtlarsın demişti.enin degerin tam ortalarda bir deger sana doktorun ne demişti bu sonuctan ötürü canım.
__________________
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3293723&id=168039335856
öLüMdEn Ne KoRkArSıN
KoRkMa EbEdİ VaRsIn
Yunus Emre
Alıntı ile Cevapla
  #119  
Alt 20.October 2009, 16:27
recah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
recah recah isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 1,238
Standart

kızlar bugün verdi,m su meşhur amh testini yarın akşam cıkıcakmıs işallah iyi cıkar hayırlısı artık vermeyecektim ama bi cesaret verdim gitti bu arada 85 milyona yaptırdım istanbulda oturanlara duyrulur bence cok ucuza geldi .isteyen olursa adresini veririm.
__________________
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3293723&id=168039335856
öLüMdEn Ne KoRkArSıN
KoRkMa EbEdİ VaRsIn
Yunus Emre
Alıntı ile Cevapla
  #120  
Alt 20.October 2009, 19:34
cemre44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
cemre44 cemre44 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Mesajlar: 67
Standart

livescim çok sevindim bana da enver bey bir ay ilacı bırak bakalım o ay adet olacak mısın dedi bir de olursan yumurta takibi yaptır dedi bu ay ilaç içmesem mi acaba ama düzenim bozulur diye korkuyorum... Lives ben de yarın denizli de olucam hangi hastanede tahlil yaptırıcaksın?

HAyırlı haberler inşallah..
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Tag Ekle
baby, fsh hormonu, hashimoto, hayal06

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
FSH yüksekligi diskus10 Açık Kürsü 17 26.December 2013 02:19
erken menepoz umudun bittigi yerdeyim Tüp bebek uzmanları sorularınızı yanıtlıyor 7 30.March 2013 16:15
FSH yüksekligi diskus10 Şehirliler Dayanışması 2 31.March 2010 22:30
erken menepoz cemre44 Tüp bebek uzmanları sorularınızı yanıtlıyor 5 21.December 2009 12:13


Şu Anki Saat: 00:02


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.