Geri git   Tüp Bebek Forum > Forumları ara

1 den 50´e kadar. Toplam 212 Sayfa bulundu
Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: dilek82
Forum: Açık Kürsü 22.October 2013, 00:41
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 1,234
Konuyu Başlatan dilek82
meleğimi kaybettim kuzumu kaybettim sarı kızımı...

meleğimi kaybettim kuzumu kaybettim sarı kızımı beyaz kızımı kaybettim çok acı çok. düşük yaptım üzüldüm tutmadı üzüldüm karnımda öldü üzüldüm ama bu başkamış olupta 39 gün yaşayıp her küveze...
Forum: Açık Kürsü 3.October 2013, 18:17
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 1,234
Konuyu Başlatan dilek82
diğer kızımı veriyolar kucağıma ama diğerini...

diğer kızımı veriyolar kucağıma ama diğerini sadece dokunabiliyoruz
Forum: Açık Kürsü 1.October 2013, 18:46
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 1,234
Konuyu Başlatan dilek82
27+3 günlük doğum oldu 2 kızım oldu 1100 ve 1250...

27+3 günlük doğum oldu 2 kızım oldu 1100 ve 1250 gr 1100 olan 5. günü kalbi durdu ciğer patlamsı oldu 1 hafta sonra çekilen ultrasonda 4. evre beyin kanaması geçirdiği ve rezervuar takılacağını...
Forum: Açık Kürsü 30.September 2013, 18:43
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 1,234
Konuyu Başlatan dilek82
bebeği beyin kanaması geçiren

bebeği beyin kanaması geçirip şant takılan varmı konuşmak isterim
Forum: Açık Kürsü 28.September 2013, 18:07
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 358
Konuyu Başlatan dilek82
yagmurlu

slm kadınlar kulübünde yağmurlu diye bi arkadaş vr burdaki yağmurlumu acaba bilğisi olan yada o arkadaş sa benim bebeğimle aynı sorunları var konuşmak isterim yardım
Forum: Açık Kürsü 26.September 2013, 17:24
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 2,825
Konuyu Başlatan dilek82
hdogan sizde herhangi bi sorun oldumu beyinle...

hdogan sizde herhangi bi sorun oldumu beyinle ilğili sadece gözlemi sorun oldu şuan ne kadar bebeklerin?
Forum: Açık Kürsü 26.September 2013, 17:23
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 2,825
Konuyu Başlatan dilek82
çok teşekkürler hepinize özellikle sibel hanım...

çok teşekkürler hepinize özellikle sibel hanım size 12 yıl aradan sonra 6. tüp bebeğimde bu ikizlerim oldu hepsindede hamile kalmıştım fakat ya karnımda ölmüşlerdi ya dış gebelik olmuştu yada 18...
Forum: Açık Kürsü 25.September 2013, 17:42
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 2,825
Konuyu Başlatan dilek82
çok teşekkürller 27+4 günlük ikiz kızlarımdünyaya...

çok teşekkürller 27+4 günlük ikiz kızlarımdünyaya geldiler biri 1100 kg diğeri 1250 kiloları çok güzel dendi fakat küçüğü 5 gün sonra kalbi durdu ciğer patlaması oldu tam toparladı derken haftasına...
Forum: Açık Kürsü 23.September 2013, 18:43
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 2,825
Konuyu Başlatan dilek82
27-28 haftalık dogum yapan

arkadaşlar 27-28 haftalık doğum yapan varmı aranızda
Forum: Açık Kürsü 30.November 2012, 13:39
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
1. denemem 2.5 aylık kalp atışlarından sonra...

1. denemem 2.5 aylık kalp atışlarından sonra karnımda öldü 2. denemem 3 üzlere gebe kaldım 2 kiz olarak devam ettim 1 tanesi sonlarndırıldı 18 haftalık erken dogum oldu 3. denemem dondurulmuşlarla...
Forum: Açık Kürsü 28.November 2012, 15:17
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
sendede anladıgım kadarıyla pıhtı var benim hepsi...

sendede anladıgım kadarıyla pıhtı var benim hepsi norml sadece MTHR 1298 C oln heteroziğot öyle olmasına ragmen cleaxan kullanacagım hakkımızd hayırlısı ben başladım tüp bebege bakalım perşembe...
Forum: Açık Kürsü 22.November 2012, 12:55
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 11,191
Konuyu Başlatan dilek82
fatma 30 izmirde viyagradan fitil yapmışlardı...

fatma 30 izmirde viyagradan fitil yapmışlardı bana hiç iyi gelmedi bana faydını görmedim yani bi baskıldı ki testesteronum yüksek o düştü bakalım bu gün iğnelere başladık kaç olacak hakkımda hayırlısı
Forum: Açık Kürsü 19.November 2012, 15:19
Cevaplar: 40
Görüntüleme: 11,191
Konuyu Başlatan dilek82
kızlar testesteron hormonunuza baktırın benimde...

kızlar testesteron hormonunuza baktırın benimde kalınlaşmıyodu tüp bebek ilaçlarıyla 7.1 de kaldı 2 kez testeron hormonu yüksek çıkınca endekolin dr dekort diye ilaç verdi günde yarım kullandım...
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 15.November 2012, 11:04
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 850
Konuyu Başlatan dilek82
ecem canım teşekkürler bizim gidecegimiz merkez...

ecem canım teşekkürler bizim gidecegimiz merkez özel fakat devlet destegi var tüp bebege 834 tl vercezde tese ameliyatı karşılanmıyo dediler başka merkez karşılanıyo dedi nerden ögrenecegiz...
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 14.November 2012, 13:14
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 850
Konuyu Başlatan dilek82
o kadar insan tese oluyoki hiç kimse devlet...

o kadar insan tese oluyoki hiç kimse devlet destegi almadımı ?
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 7.November 2012, 14:07
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 850
Konuyu Başlatan dilek82
tese

tese olan arkadaşlar devlet karşıladımı eşim ilki normal tese 2. si mikro tese 3. mikro tesesini olacak hakkımızda hayırlısı tese ameliyatı olup devlet destegi alan varmı
Forum: Şehirliler Dayanışması 18.October 2012, 17:51
Cevaplar: 649
Görüntüleme: 39,964
Konuyu Başlatan dilek82
izmire küstüm ben kent hastanesine giderken...

izmire küstüm ben kent hastanesine giderken israil beyden çok memnunken anlaşamadık dr bey ilaç yazdı kardeşi eczacı bi ilaçtan fitil yapılacaktı 1.000 tl işçilik 500 tl ilaç ücreti istedi nuh dedi...
Forum: Şehirliler Dayanışması 18.October 2012, 17:48
Cevaplar: 53
Görüntüleme: 4,504
Konuyu Başlatan dilek82
salı günü oradaydık güzeldi dr kemal bay çok iyi...

salı günü oradaydık güzeldi dr kemal bay çok iyi karşıladı ilğili dr inci hanım falan iyidi bakalım bayramdan sonraki adette başlıyoruz aralık ortalarında oradayız yumurta toplanacagı zaman oraya...
Forum: Açık Kürsü 18.October 2012, 13:09
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
pıhtılaşma testimi aldım daha dr...

pıhtılaşma testimi aldım daha dr göstrermedimhepsi normal fakat 1 tanesi şöylşe
MTHFR-A1298 C MUT ANALİZİ: HETEROZİGOT 1298 AC BU NEDEMEK bendedemi pıhtılaşma sorunu var acaba
Forum: Şehirliler Dayanışması 12.October 2012, 13:20
Cevaplar: 53
Görüntüleme: 4,504
Konuyu Başlatan dilek82
nurus bi düşüncen varmı salı günü oradayız ön...

nurus bi düşüncen varmı salı günü oradayız ön görüşme için hakkımızda hayırlısı bayramdan sonrada ilaçlara başlıyoruz
Forum: Açık Kürsü 11.October 2012, 12:43
Cevaplar: 5
tsh
Görüntüleme: 817
Konuyu Başlatan dilek82
4,16 çıktı endokoline gidiyom eux... diye bi ialç...

4,16 çıktı endokoline gidiyom eux... diye bi ialç verdi 50mg aç karnına 1 adet içiyom ya senin kaç çıktı
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 8.October 2012, 15:52
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 4,925
Konuyu Başlatan dilek82
evet ölümden bile döndüm şuan ise manisa...

evet ölümden bile döndüm şuan ise manisa oturmaktayım izmirde kent hastanesinde deniyorduk orasınında allah belasını versin dr ilaç yazıyo kardeşi yapma ilaç yani fitil hazırlıyo 1.000 tl sadece...
Forum: Açık Kürsü 8.October 2012, 15:42
Cevaplar: 5
tsh
Görüntüleme: 817
Konuyu Başlatan dilek82
eylül 08 çok teşekkürler buşekilde gebe kalmam...

eylül 08 çok teşekkürler buşekilde gebe kalmam engelmidir
Forum: Şehirliler Dayanışması 5.October 2012, 13:30
Cevaplar: 53
Görüntüleme: 4,504
Konuyu Başlatan dilek82
antalyalılar nerdesiniz

antalyalılar nerdesiniz
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 5.October 2012, 13:28
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1,847
Konuyu Başlatan dilek82
neye iyi geliyormuşki

neye iyi geliyormuşki
Forum: Açık Kürsü 5.October 2012, 13:27
Cevaplar: 5
tsh
Görüntüleme: 817
Konuyu Başlatan dilek82
hiç kimsenin tsh ı yüksek degilmi ya neden kimse...

hiç kimsenin tsh ı yüksek degilmi ya neden kimse yorum yapmıyo
Forum: Açık Kürsü 3.October 2012, 15:34
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 625
Konuyu Başlatan dilek82
dekort 50 mg

arkadaşlar bu ilacı kullanan varmı aranızda gebelikte ve gebelik öncesi kullananarkaaşlar yorumlarınızı bekliyorum
Forum: Açık Kürsü 2.October 2012, 14:59
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
troid antikorları neler bana bakılan sgt alt ft3...

troid antikorları neler bana bakılan sgt alt ft3 ft4 tsh insülün cg aklıma gelenler bunlar o tahlllerin adı ne
hemorolog ne bizdeki sorun erkek faktörü fakat bendede 17 oh progesteran yüksek çıktı...
Forum: Açık Kürsü 1.October 2012, 15:14
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
mb kaya troid degerin kaç 5,20 çıkmıştı 10 sonra...

mb kaya troid degerin kaç 5,20 çıkmıştı 10 sonra gittim 4,16 çıktı enyüksek sınır 4,20 miiş düzenlicez diyip ilaç verdi endekorin dr u 20 gün sonra gitcem tekrardan kontroleilaç fayda ettimi diye...
Forum: Açık Kürsü 28.September 2012, 14:43
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
bende bu gün kan verdim bakalım nasıl çıkacak 15...

bende bu gün kan verdim bakalım nasıl çıkacak 15 gün içerisinde belli olurmuş hakkımızda hayırlısı tüp bebekçim gerek yok dedi kendi bulundugum şekirde dr yptırmamı önerdi bakalım nasıl çıkacak
Forum: Şehirliler Dayanışması 25.September 2012, 13:35
Cevaplar: 53
Görüntüleme: 4,504
Konuyu Başlatan dilek82
arkadaşlar manisadayım burdaki dr um antalya tüp...

arkadaşlar manisadayım burdaki dr um antalya tüp bebek merkezi kemal özgür beyle anlaşmalı o beni burda hazırlıyacak eşim azo oraya gelip amleiyatını olup transverimiz olacak düşünceleriniz...
Forum: Açık Kürsü 19.September 2012, 14:01
Cevaplar: 5
tsh
Görüntüleme: 817
Konuyu Başlatan dilek82
tsh

tsh ı olan arkadaşlar 6.aya kadar hiç bir şeyim yoktu bende 17 oh progesteron ve yüksek çıkınca bana dekort diye bi ilaç verdi testesteronumda yüksekti 1 ay kullandım normal seviyeye düşmüş fakat bu...
Forum: Açık Kürsü 6.September 2012, 13:54
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
trambofili demek mthfr mi demek PAI ne demek...

trambofili demek mthfr mi demek PAI ne demek normal üniversitelerde yapılıyormu acaba manisadayım celal bayar üniversitesi var burda oaya gitmeyi düşünüyorum.
Forum: Açık Kürsü 5.September 2012, 14:02
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
sordugum soruya yardım beliyorum

sordugum soruya yardım beliyorum
Forum: Açık Kürsü 3.September 2012, 11:52
Cevaplar: 821
Görüntüleme: 123,953
Konuyu Başlatan dilek82
arkadaşlar bana hiç kanda pıhtılaşma testi...

arkadaşlar bana hiç kanda pıhtılaşma testi yapılmadı fakat her tüp bebek yöntemiyle gebe kaldıgımda hep kanamam oldu geçen arkadaşla konuştım kanama olmasının sebebi ileri derecede kan...
Forum: Açık Kürsü 31.August 2012, 13:31
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 959
Konuyu Başlatan dilek82
teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için

teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için
Forum: Açık Kürsü 8.August 2012, 14:38
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 959
Konuyu Başlatan dilek82
istanbullu olanlar yardım edermisiniz

bende endemetriyum inceliği var istanbulda üsküdarda bi aktar varmış ermiş aktar hüseyin bey diye bir bi çay verip kullananlar var kalınlığı güzel gelişenler var bu çayı araştırmaktayım bu çay...
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 19.July 2012, 10:05
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 4,925
Konuyu Başlatan dilek82
ilk 2004 yılında tüp bebege başladık o zaman 20...

ilk 2004 yılında tüp bebege başladık o zaman 20 adet çıkıyordu tahlil verdiğinde fakat şekil bozuklugu vardı apar topar ameliyata aldılar neden diye sordugumuzda yeterli degil benden 22 tane yumurta...
Forum: Açık Kürsü 19.July 2012, 09:49
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 9,527
Konuyu Başlatan dilek82
denilene göre düşük olanı çıkartıyo yüksek olanı...

denilene göre düşük olanı çıkartıyo yüksek olanı düşürüyo denemen lazım bana bi fayda etmedi agrı yapmaz denilirken çok agrı yaptı
Forum: Açık Kürsü 16.July 2012, 13:41
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 9,527
Konuyu Başlatan dilek82
evet adetin 2. günü bakıldı gittim bu gün dr...

evet adetin 2. günü bakıldı gittim bu gün dr progesteron degilde başk bi progesteron bakıldı 17 OH PROGESTERON HORMONU YÜKSEK ÇIKMIŞ onun içinde bir sonraki aya kaldı yine adetli iken bi takım...
Forum: Açık Kürsü 13.July 2012, 16:52
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 9,527
Konuyu Başlatan dilek82
evet bu gün aldım sonuçları hepsi normal free...

evet bu gün aldım sonuçları hepsi normal free testesteron 10,28 çıktı normali 0,29-3,18olması gerekiyomuş endekorinci ile görüşemedim pazartesiye kaldı kendi kadın fogumcumda izne çıkmış 23 temmuz...
Forum: Açık Kürsü 11.July 2012, 12:56
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 9,527
Konuyu Başlatan dilek82
fıdelgunes yaşın 30 1cmlik miyom çıktı adetlerin...

fıdelgunes yaşın 30 1cmlik miyom çıktı adetlerin 2 gün 3. güne bişey kalmıyo ama hayıt suyu çok sancı yaptı bende bakalım hormonlarıma baktırdım cuma alacagım fsh lh e2 prolaktin ve desha sonucu...
Forum: Açık Kürsü 5.July 2012, 14:57
Cevaplar: 46
Görüntüleme: 3,723
Konuyu Başlatan dilek82
canım ne diyecegimi bilemedim başın sağ olsun...

canım ne diyecegimi bilemedim başın sağ olsun teselli vermek kolay yaşayan bilir bizde trafik kazası geçirdik eşimle ben daha agır iken eşim ehvah belim diyince kendimiunutup ona ne oldu ne oldu...
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 27.June 2012, 15:02
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 4,925
Konuyu Başlatan dilek82
SNNSMN : Bahsettiğim ürün bizim aldıgımız ürün...

SNNSMN : Bahsettiğim ürün bizim aldıgımız ürün eraslanın fakat eşimin teyzesinin aldıgı ürün sahtesi o zaten kadının karaciğerini maf etmiş ben burdan kimseye de çamur attıgım yok benimde burdan...
Forum: Polikistik Over tedavisi ve tüp bebek tedavileri 25.June 2012, 13:52
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1,605
Konuyu Başlatan dilek82
niye olacaksın ki laparoskopi

niye olacaksın ki laparoskopi
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 25.June 2012, 13:51
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 4,925
Konuyu Başlatan dilek82
belkiifa olur size bizmkiler bitmek üzere bakaılm...

belkiifa olur size bizmkiler bitmek üzere bakaılm benhayır suyu içmiştim adetim bir gün geçikince kanda deger 27 çıktı hayıtmı yaptı yoksa gerçektenmi hamile kaldım bilmiyorum oldu bişeyler nasip...
Forum: Açık Kürsü 15.June 2012, 09:52
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1,536
Konuyu Başlatan dilek82
suyunumu kullandı yoksa kökün ü bala karıştırıp...

suyunumu kullandı yoksa kökün ü bala karıştırıp yedi nasıl kullandı
Forum: Açık Kürsü 15.June 2012, 09:34
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1,536
Konuyu Başlatan dilek82
çakşır suyu yada kökü kullanan arkadaşlar

can berrak arkadaşımız benden rica etti bu formu açmam için çakşır suyu kullanan arkadaşlar nasıl kullandılar bi fayda oldumu kullanan arkaşlar yardımlarınızı bekliyoruz
Forum: Açık Kürsü 12.June 2012, 10:59
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 9,527
Konuyu Başlatan dilek82
benim hormonlar güzel 3-4 dr gittim normal...

benim hormonlar güzel 3-4 dr gittim normal diyolar bendek şikayet adetimin miktarı azaldı 2-3 gün 3. güne bişey kalmıyo hemen bitiyo dr lar önemli olan gelmesi diyolar hayıt suyu bende bi degişiklik...
Forum: Azosperm ile savaş ve tüp bebek tedavileri 11.June 2012, 15:14
Cevaplar: 28
Görüntüleme: 4,925
Konuyu Başlatan dilek82
eşim siperm testi yaptırdı sonuç aynı koca bi...

eşim siperm testi yaptırdı sonuç aynı koca bi sıfır
1 den 50´e kadar. Toplam 212 Sayfa bulundu

 
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz

Şu Anki Saat: 07:45


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.